İş

Multinet Up: “Çalışan desteği sağlayan firma sayısı her yıl artıyor”

Yemek kartı, kurumsal yemek ve sosyal yardım kartları, akaryakıt, konaklama ve toplu satın alma çözümleri ile şirketlere uygun maliyetli tüketim yönetimi hizmeti sunan Multinet Up, patronlar tarafından çalışanlara sağlanan yan haklar hakkında açıklamalarda bulundu.

Firmalara operasyonel verimlilik ve maliyet avantajı sağlayarak tasarruf sağlar. Çoklu Ağ Yukarıyan haklar ve çalışanlara sağlanan faydalar kapsamında patronların kurumsal hediye tercihlerini ortaya koyan pazar araştırmasının sonuçlarını paylaştı.

“Çalışan yardımı sağlayan işletmelerin oranı yüzde 65’in üzerinde”

Multinet Up’ın Quantum Research iş birliğiyle her yıl işletmelerin kurumsal yardım ihtiyaçlarını karşılamanın yolları üzerine gerçekleştirdiği, 1500’den fazla büyük, orta ve küçük ölçekli işletmenin katılımıyla gerçekleştirilen araştırmanın 2023 sonuçlarına göre ; Çalışan yardımı sağlayan işletmelerin oranı 2021’de yüzde 45, 2022’de yüzde 60 iken, 2023’te bu oran yüzde 65’in üzerine çıktı.

Konu hakkında yorum yapmak Multinet Up CMO’su Bora Işık “Hem Quantum Research ile yaptığımız pazar araştırmasının sonuçlarına, hem de kurumsal yemek ve sosyal yardım analizlerimiz olan MultiGift kullanan işletmelerden aldığımız geri bildirimlere dayanarak, çalışan yardımı sağlayan işletme sayısının her geçen yıl arttığını rahatlıkla söyleyebiliriz. . Çalışan motivasyonunu ve işyerine bağlılığını artırmak amacıyla yılbaşı, yıl dönümü, evlilik, kıdem ödülleri gibi özel günlerde uygulanan kurumsal yardım uygulamaları, toplumsal dayanışmanın benimsendiği, çoğunlukla bayram tatillerinde gerçekleştirilmektedir. Son yıllarda işçi yardımı sağlayan işveren sayısında gözlenen artışı, artan enflasyon karşısında çalışanlarının refah düzeyini korumaya yönelik eğilimlerin bir yansıması olarak okumak mümkündür.

“MultiGift’te Son 3 Yılda 4 Kat Büyüdük”

Işık, “Araştırmamızda kurumsal yardım uygulamalarına başvuran patronların tercihlerinde etkili olan faktörleri de inceledik. Çalışan için tanımlanan dengenin amacına uygun bir biçimde kullanılmasının işverenler açısından değerli olduğunu gördük. Yine patronlara yönelik eleman yardımlarının birincil ve öncelikli ihtiyaçları karşılayabilmesi, kullanım alanlarının ortasında ve farklı KDV oranlarında yardım sağlaması dikkat çekici bulguların ortasında yer alıyor. Bir diğer değerli tercih kalemi ise bu dengenin kullanılabileceği marka sayısı ve niteliğidir. Çalışanların geniş seçeneklere sahip olması ve saygın markalardan oluşan harcama noktalarına kolay ulaşabilmesi, patronlar tarafından oldukça beğenilmektedir. Patronların marka kart tercihlerini etkileyen en değerli üçüncü unsur kendilerine sağlanan indirim oranlarıdır. Multinet Up olarak sistematik aralıklarla yaptığımız pazar araştırmaları ve tüketici anketleri sonucundaki değerlendirmelere dayalı olarak her zaman yeni analizler üretiyor, MultiGift çatısı altında sunduğumuz işlerin çeşitliliğini, bu çalışmaların avantajlarını artırıyoruz, dijital kullanım alanlarını çeşitlendiriyoruz. Aldığımız bu aksiyonlar sonucunda patronların taleplerine aktif olarak cevap verdiğimiz için MultiGift’i tercih eden işletme sayısı hızla artıyor. MultiGift’te son 3 yılda 4 kat büyüme sağladık” dedi.

MultiGift ile maliyet avantajı, zaman tasarrufu ve kullanım kolaylığı sağlanır.

MultiGift yüzde 45’e varan vergi muafiyetiyle patronlara maliyet avantajı sağlarken, tedarik ve operasyon süreçlerini de ortadan kaldırarak zamandan tasarruf sağlıyor. Kullanıcılar, 20 bini aşkın harcama noktasında kendilerine tanımlanan bakiyeleri kullanarak, fiziksel kartları veya dijital kod, SMS gibi dijital alternatifleri ile ödeme yapabilirler. MultiGift Happy Center, Mopaş, Davet ve KİM Market gibi binlerce marketin yanı sıra A101, CarrefourSA ve Hepsiburada gibi alternatif marka çözümleriyle çalışanlarına kendi ihtiyaçları için alışveriş yapma imkanı sunuyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu